Medzi najžiadanejšie kompetencie na trhu práce patria tzv. „mäkké zručnosti“, medzi ktoré zaraďujeme aj verbálne či neverbálne komunikačné zručnosti. Prekvapivé však je, že pri komunikácii zohráva svoju úlohu len v 7 %-tách samotný obsah komunikácie, až 55 % neverbálna komunikácia (reč tela, mimika, gestá, očný kontakt, postoj…) a až 38 % paralingvistická komunikácia (práca s hlasom, rýchlosť reči, energia v hlase…). Confero vo vašej firme alebo škole je preto tou najlepšou príležitosťou, aby sa vaši ľudia zlepšili v komunikačných a prezentačných zručnostiach, našli v jej zložkách ten správny balans a urobili zmeny, ktoré pomôžu rásť nielen im osobne, ale aj vašej firme či škole.
Na Confere sa naučia:
- profesionálne a zároveň autenticky vystupovať pred publikom,
- pripraviť si logický a zreteľný obsah svojho prejavu,
- vhodne reagovať na otázky a námietky z publika,
- robiť power pointové prezentácie v súlade s najnovšími trendmi,
- čo najviac priblížiť k poslucháčom a získať si ich pozornosť,
- pripraviť si a ovládať princípy presvedčivej reči,
- efektívne zapájať do prejavu neverbálnu komunikáciu ako postoj, gestá a mimiku,
- dať a prijať spätnú väzbu,
- ovládať trému,
- komunikovať s radosťou, pútavo a sebaisto.
Ovládnutie týchto zručností prinesie benefity pre firmu či školu, pretože zamestnanec:
- dosahuje väčšie kariérne úspechy, ktoré posúvajú dopredu aj vašu firmu či školu,
- vie svojmu (obchodnému) partnerovi či klientovi jasne a zreteľne komunikovať svoju víziu, projektový alebo biznis zámer,
- dokáže reagovať aj na nepríjemné otázky a nenechá sa vyviesť z miery,
- vďaka power pointu si vie získať (a nie odradiť) ľudí na svoju stranu,
- dokáže si získať dôveru klienta či (obchodného) partnera,
- vie klienta či (obchodného) partnera presvedčiť,
- rozvíja svoje líderské schopnosti,
- má dobrý pocit z vykonanej práce, je spokojný a nadšený pre to, čo robí.